FREE - Tengok Video 'Model Bisnes Dropship eCommerce" - EMEL

Latest

Saturday, August 25, 2018

FREE - Tengok Video 'Model Bisnes Dropship eCommerce"

Salam hormat Mamat,

Terima kasih kerana berminat untuk tonton video 21 minit "Model Bisnes Dropship eCommerce".

Saya, Wazeen Azizan iaitu founder Shopievo.

Jika anda masih belum kenal saya, saya dilahirkan di Kota Bharu, Kelantan, dan sekarang ni saya adalah seorang 'babah' yang mempunyai anak bernama Abbas.

Saya juga mempunyai impian yang besar untuk berkongsi ilmu dan pengalaman saya dalam bidang pemasaran internet kepada sekurang-kurangnya 1 juta usahawan online yang menjual produk fizikal dan juga digital.

Moga impian tersebut tercapai. Aminnnnn!

Saya harap anda dah tengok video 21 minit tersebut yang diberikan secara percuma.

Kalau belum tengok lagi, anda boleh pergi semula ke laman ini untuk tontonya secara percuma sebelum ia ditutup ==> Video Model Bisnes Dropship Ecommerce

Anda akan kerap terima emel dari saya nanti sebab saya akan kongsikan ilmu internet marketing dan juga akan rekemenkan produk-produk yang boleh bantu anda dalam dunia bisnes online.

Ada yang percuma dan ada jugak yang berbayar okay :)

Kalau anda dah rasa menyampah nanti...hehe..

..dan dah tak berminat nak baca emel saya pada masa hadapan, anda boleh klik link 'Unsubscribe' di bahagian bawah di setiap emel yang saya hantar pada anda nanti.

Bila anda dah buat macam tu, anda takkan dapat terima emel dari saya lagi...

Itu pilihan anda okay..

Jangan risau, saya takkan bencikan atau kecik hati dengan anda sebab perkara unsubscribe tu adalah normal :)

Semoga anda dapat banyak manfaat hasil dari pembacaan emel saya nanti.

Orait.. saya dah kenalkan diri serba ringkas tadi..

Sekarang turn anda pulak.. kalau dah kenal baru lah best skit kan?

Reply emel ni, insyaallah ia akan direct ke emel saya & saya akan bacanya..
Insyaallah saya cuba reply setakat yang saya mampu..

Woot! Woot!

Jumpa lagi..

p.s. woot! woot! tu adalah ucapan terima kasih..hehehe..

 
Follow FB Page & Instagram Saya :)
 
Wazeen Azizan
Founder of Shopievo
www.shopievo.com
Sent to: mamatturbo86.emelawak@blogger.com
SHOPIEVO SDN BHD, Jalan Sri Cemerlang, 15300 Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Don't want future emails? 
Unsubscribe



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.