nak belajar cara jual 36K unit jualan setahun? - EMEL

Latest

Saturday, December 22, 2018

nak belajar cara jual 36K unit jualan setahun?

     

Hi ,


Sejak kami bukak promosi Sale Berapi 🔥beberapa hari lepas.. tiba masanya anda buat keputusan secepat mungkin sebab hari ni adalah hari TERAKHIR kami bukak harga promosi ini.


Sebelum tu, mungkin beberapa hari-hari sebelum kami hanya ceritakan tentang apa yang anda akan dapat dalam pakej ini ( iaitu software-software yang berguna untuk bisnes anda ).


Dalam pakej Sale Berapi ni ada 2 jenis pakej:


1) Pakej Sale Berapi Standard

2) Pakej Sale Berapi Premium


Tapi mungkin anda tak tau bahawa kami juga masukkan video training Facebook Ads & Google Ads yang dihasilkan oleh Rashvin.


Dalam video berdurasi sejam lebih tu nanti, Rashvin akan tunjukkan anda setting FB Ads & Google Ads berserta case study yang telah beliau hasilkan jualan sebanyak 36,000 unit jualan setahun!


Dalam video tu jugak nanti, Rashvin akan tunjukkan bagaimana dia keluarkan kos iklan sebanyak RM2000 di FB ads tapi berjaya hasilkan RM90,000 dalam masa 3 minggu untuk jualan produk High Ticket. ( Ini dia buatkan servis iklan untuk client dia ).


Rashvin caj client dia ribuan ringgit! Tapi anda tak perlu bayar semahal tu untuk "korek" rahsia cara setting kempen iklan power macam tu.


Anda hanya perlu dapatkan pakej SALE BERAPI PREMIUM ( pakej upsell Sale Berapi ) dengan harga RM240 sahaja yang akan tamat promosi jam 12 malam nanti.


KLIK SINI - Tengok Offer Sale Berapi PREMIUM

Tapi kalau nak tengok dulu Pakej Sale Berapi Standard, boleh klik butang kat bawah ni.

KLIK SINI Sebelum Jam 12 Malam

Jadi, buat keputusan dengan bijak sebelum jam 12 malam nanti. Kami harap ini je cara kami boleh bantu anda jimatkan wang anda berkali-kali ganda dengan adanya promosi seperti ini.


Woot!

SHOPIEVO


p.s. sekiranya anda pakai mobile phone, kalau anda tak nampak kotak nak letak kod kupon, cuba klik Show Order Summary kat borang order tu nanti.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.