Nak Jimat RM500? Beli DK Sebelum Jam 12 Malam Ni... - EMEL

Latest

Sunday, May 19, 2019

Nak Jimat RM500? Beli DK Sebelum Jam 12 Malam Ni...

     

Hi there,


Petang tadi kami ada emel mengenai panduan yang kami nak rekemenkan anda untuk belajar buat marketing percuma di Facebook tanpa gunakan FB Ads iaitu panduan Database King (DK).


So, kami nak anda buat keputusan sebelum jam 12 malam ni sebab harga panduan DK ni akan dinaikkan dari RM500 kepada RM1000 bermula jam 12 malam nanti.


Bukan tu je, anda jugak akan dapat BONUS Extra yang cukup bernilai pihak kami sediakan sekiranya anda dapatkan panduan DK melalui link affiliate kami. Baca emel kami hantar petang tadi kat bawah ni.


Baca dengan teliti tau.. jangan cakap kami tak payung.. 😎


---------------------------------------------------------


Orait.. sebenarnya dalam emel ni ada satu benda yang penting kami nak inform anda. ( Ada juga Berita Tak Best & Berita Best )


Sebelum ni, kami pernah rekemen satu produk iaitu Database King (DK) kat semua subscribers kami. Masa kami rekemen tu harganya dalam RM150 - RM300 kalau tak silap.


Alhamdulillah, ada yang ambil peluang dapatkannya, tapi kami rasa masih ramai lagi yang belum sempat nak buat pembelian hari tu.


Database King ni adalah sebuah panduan video untuk anda belajar cara buat iklan secara PERCUMA tanpa bergantung kepada Facebook Ads!


Kami tak berani nak claim ia free cost marketing


.... tapi apa yang boleh kami katakan ia adalah almost free cost marketing di Facebook.


Kalau berminat, sila dapatkannya hari ni sebab lepas jam 12 malam nanti, harga panduan DK akan naik gila-gila ! KLIK Butang kat bawah.

ORDER DK NOW

||- BERITA TAK BEST -||


Okay, sebelum tu, ada part yang tak bestnya yang anda perlu tau.


Sebenarnya harga panduan ni dah pun dinaikkan semalam dari RM300 jadi RM500! dan... lepas jam 12 malam ini, harganya akan dinaikkan dari RM500 jadi RM1000 😱


Harga panduan dinaikkan bukan saje-saje nak naik tau...


... tapi sebab keberkesanan teknik yang diajar dalam panduan DK ini dan anda sendiri boleh tengok dah berapa ramai yang berjaya buat duit dengan teknik yang dikongsikan dalam panduan ini.


Boleh tengok kat sini ==> PANDUAN DATABASE KING



||- BERITA BEST -||


Memandangkan panduan DK ini sudah dinaikkan jadi RM500 dan ianya akan dinaikkan jadi RM1000 selepas jam 12 malam ini ( Bila masukknya 20 Mei ), 


... jadi kali ni kami sediakan BONUS KHAS kepada anda sekiranya anda dapatkan panduan DK melalui link affiliate kami sebelum jam 12 malam ini.


BONUS kami adalah sangat bernilai...


Orait.. Sekiranya anda dapatkan panduan DK melalui link affiliate kami sebelum jam 12 malam ini (19 May 2019), kami akan berikan anda Panduan FB Ads SHOPIEVO 2.0 yang bernilai INFINITI ( sebab kami tak jual modul ni secara berasingan kat public ) sebagai BONUS EXTRA!!!


Kalau anda nak tengok apa yang ada dalam panduan Video FB Ads Shopievo 2.0, boleh klik kat sini ==> Tengok Dulu Pasal FB Ads Shopievo 2.0


Teknik yang kami kongsikan dalam panduan FB Ads Shopievo 2.0 masih lagi berkesan & kami gunakannya sehingga hari ini.. 


... anda boleh tengok result terbaru kami di link FB Ads Shopievo 2.0 di atas yang kami berjaya buat sales RM100K sebulan lebih dengan gunakan strategi dan teknik FB Ads Shopievo 2.0.


So, jangan tunggu lagi...


Sekali lagi kami simpulkan sebelum anda buat pembelian...


Jika anda beli panduan Database King dengan harga RM500 melalui link affiliate kami sebelum jam 12 malam ni... kami akan berikan BONUS Extra secara percuma iaitu panduan FB Ads Shopievo 2.0 yang tiada bandingan nilainya.


" BUY 1, FREE 1, Jimat RM500 " 😎


Woot!

SHOPIEVO


p.s. Ini link affiliate kami untuk panduan Database King. Beli melalui link ni ya ==> KLIK SINI


p.s.s. Ini link sekiranya anda nak tengok apa yang ada dalam Bonus Extra kami sediakan iaitu Panduan Shopievo 2.0 ==> KLIK SINI


p.s.s.s. Beli Database King (DK) sebelum jam 12 malam ini sebelum ia dinaikkan jadi RM1000 !


p.s.s.s.s. bila dah beli DK dengan harga RM500 hari ni melalui link affiliate kami, jangan lupa claim bonus tu dengan kami dengan reply emel ni ya :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.