Lubuk rahsia supplier produk HOT & MURAH! 🎌 - EMEL

Latest

Sunday, July 28, 2019

Lubuk rahsia supplier produk HOT & MURAH! 🎌

     

Hi awak,


Selalunya anda akan dengar tentang supplier dari China, kan? Tapi kali ni kami nak reveal supplier di negara lain iaitu JEPUN! 🇯🇵


Kami pasti anda jarang dengar orang bongkarkan lubuk produk Jepun untuk dijual di Malaysia, kan?


Okay, sebenarnya kami tengah terkejut ni... bila tengok harga baju Levis dijual dengan harga RM21,000. 😱


Ya, baju ni sangat rare, sebab tu harganya boleh cecah berpuluh ribu. Bila harga macam tu, hanya pembeli yang betul-betul obses dengan brand Levis je yang mungkin akan beli ( kalau orang tu terlebih mampu dari segi duit )


Tapi baju ni ada di Jepun je. Di malaysia tak sure, rasanya tak ada jual di butik Levis.


--

Selain dari Levis, ada banyak lagi barang rare yang boleh dijual dengan harga mahal contohnya helmet motor (geng racing suka ni), gear joran, figura, kereta tomica dan sebagainya.


Contoh produk lain yang ada jual di Jepun seperti jam tangan Gshock Frogman 2000. Harga di Malaysia jam ni RM1200 begitu, tapi di Jepun boleh dapat dalam RM400 je.


Banyak untung kan?


Panduan Borong Jepun

Bila anda dapat harga murah macam tu di Jepun berbanding dengan harga yang mahal berlipat kali ganda dijual oleh sellers di Malaysia ni... jadi, kami nak tanyalah...


... PELUANG apa yang anda nampak sebagai seorang usahawan?


Semestinya anda akan nampak satu peluang keemasan iaitu dengan jual balik produk-produk tu di pasaran Malaysia dengan harga yang lebih mahal untuk anda jana keuntungan yang lumayan.


Jadi hari ini, kalau anda berminat dengan produk dari Jepun, boleh la anda baca & hadam panduan terbaru ni: Belajar Cara Nak Borong Produk Dari Jepun


Bila anda dah ada ilmu borong Jepun ni,  anda dah boleh mula cari produk yang anda mahukan, sama ada nak beli untuk diri sendiri atau nak jadi personal shopper untuk orang lain ( untuk jana income ), terpulang kepada anda.


Panduan Borong Jepun ni adalah panduan lengkap untuk anda bermula. 


Dapatkan panduan ni sekarang sementara masih tak ramai lagi usahawan Malaysia tahu cara nak dapatkan produk dari Jepun dengan harga yang rendah! 


KLIK SINI dan baca lebih lanjut ==> Baca Sekarang


Goodluck!


Woot!

SHOPIEVO


-------

p.s. jangan lengahkan masa tau sebab pesaing anda mungkin belum tahu lagi cara yang dikongsikan dalam panduan tersebut. Jadi, order panduan Borong Jepun sekarang: ORDER NOW!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.