jualan Case Study Power Dibuka Sekarang! Go.. Go.. Go ! - EMEL

Latest

Wednesday, August 14, 2019

jualan Case Study Power Dibuka Sekarang! Go.. Go.. Go !

     

Hi awak,


Kami tak nak cerita panjang dalam emel ni sebab kami dah emel anda pagi tadi mengenai satu panduan jenis Case Study akan dibuka jualan jam 8 malam ini hingga 11 malam nanti. ( 3 jam sahaja ).


So, masa emel ni di hantar, jam menunjukkan jam 8 malam bermaksud jualan Case Study buat jualan 1000+ unit produk kecantikan telah pun DIBUKA sekarang!


Anda tiada banyak masa sebab memang 3 jam sahaja jualan ni di buka.


KLIK butang kat bawah ni dan buat order sekarang.


ORDER NOW!

Jualan Case Study ni akan tutup tepat-tepat jam 11 malam sekejap lagi.


Kami sangat rekemen anda dapatkannya supaya anda sendiri boleh tengok dengan mata kepala anda sendiri bagaimana 1000+ unit produk kecantikan berjaya dijual dan yang paling penting anda boleh follow apa yang tuan Aqif dan team kongsikan dalam Case Study tu persediaan selama 14 hari sebelum boom jualan produk anda.


Anda akan dapat Pelan Tindakan hari demi hari selama 14 hari. So, anda perlu ikut je nanti apa yang mereka kongsikan. Ini tersangat-sangat menarik dan memudahkan kerja anda.


Beli Case Study ni.. Baca & Tiru apa yang tim Aqif buat dan Insyaallah anda juga boleh buat jualan lebih 1000 unit produk anda seperti tim Aqif buat.


Senang je kan?


ORDER SEKARANG sebelum jam 11 malam ini. KLIK SINI


Sekiranya lebih 20 orang yang dapatkan Case Study ni melalui link kami berikan kat atas ni, kami akan sediakan BONUS EXTRA untuk anda!


Goodluck!


Woot!

SHOPIEVO


-------

p.s. jam 9 pm dan 10 pm nanti, kami akan emel lagi anda supaya anda tak terlepas dengan tawaran menarik ni sebab ianya tersangat-sangat terhad dan akan ditutup jualan jam 11 malam ini. Harap maklum!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.