"Barang Baek" sebelum jam 12 malam ni.. 😲 - EMEL

Latest

Monday, September 30, 2019

"Barang Baek" sebelum jam 12 malam ni.. 😲

     

Hi awak,


Kami cuma nak maklumkan, 3 Bonus yang kami sediakan untuk diberikan secara percuma kepada mereka yang dapatkan software eComDiver melalui link kami masih lagi available.


Tapi.. setakat hari ini sahaja. Lepas jam 12 malam ini ( bila masukknya tarikh 1 Oktober ), anda dah tak layak terima bonus-bonus tu walaupun anda dapatkan eComDiver melalui link kami.


Hari ni hari terakhir bulan pelancaran produk eComDiver iaitu software spy produk fizikal yang hot di marketplace popular. So, bila anda tau mana satu produk hot iaitu yang terjual banyak di marketplace, anda boleh cuba jual produk tu jugak kat sosial media !


Jadi, selepas jam 12 malam ni, pemilik software ni mungkin akan naikkan harga, atau mungkin harganya akan jadi harga bulanan.


Dah tak ingat dah 3 Bonus apa yang kami tawarkan sebelum ni? Jangan risau, anda klik butang di bawah dan cuba tengok semula.


Kami akan mula berikan akses 3 Bonus ini kepada anda pada 2 Oktober 2019 

( sekiranya anda dapatkan eComDiver melalui link kami di bawah sebelum jam 12 malam ini


KLIK SINI

Andai kata anda tak berminat dengan software eComDiver pun, kami ada Video yang bernilai RM67 untuk diberikan PERCUMA kepada anda untuk waktu yang terhad.


Boleh tengok kat link butang di atas atau pun Klik Sini.


Woot,

Shopievo


--------

p.s. Kami akan berikan akses bonus ni pada 2 Oktober 2019 di alamat emel pembelian anda. Sah hanya untuk pembeli yang dapatkan eComDiver semasa bulan pelancaran ini sahaja. Grab Now!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.