ada jual produk? - EMEL

Latest

Friday, May 29, 2020

ada jual produk?

View in browser

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. Kami ada 7 soalan survey yang perlu anda jawab tak sampai 1 minit.

facebook twitter instagram wordpress website

Salam ,

.

Macam mana raya kali ni? Rasanya kurang meriah sikit dari sebelum-sebelum ni sebab tak dapat nak ziarah sedara mara, kawan-kawan.

.

Tapi takpelah, sekurangnya-kurangnya kita dah hampir berjaya nak perangi Covid-19. Insyaallah.

.

Okay, kita teruskan kepada bisnes kita.. seperti yang telah diberitahu sebelum raya ari tu, kami akan buka offer Bundle Raya untuk 5 software yang kami belum pernah jual lagi..

.

Software-software untuk kegunaan bisnes anda. Jadi, kami akan buka offer tu pada hari Isnin ini, 1 Jun 2020 hingga 3 Jun 2020. Tawaran itu akan dibuka dengan harga diskaun sebanyak 50%.

.

Tapi sekiranya anda jadi pembeli PERTAMA yang dapatkan offer tu nanti, kami akan refund semula 100% duit anda. Maknanya anda akan dapat PERCUMA je pakej Bundle Raya tu.

.

So, anda kena get ready.. kami akan buka tawaran tu bermula jam 12 tengahari pada tarikh 1 Jun 2020. Hanya pembeli PERTAMA sahaja yang akan dapat pakej tu secara Percuma.

.

Kami akan umumkan siapa pemenangnya setelah 24 jam offer tu di buka.

.

Okay?

.

Seperti yang kami sedia maklum, kami akan lancarkan Marketplace Shopievo. Dalam tu nanti anda boleh jadi pembeli, penjual secara percuma tanpa perlu bayar yuran bulanan atau jadi agent affiliate. 

.

Yup, lebih kurang macam Shopee tapi kita buat Shopievo ni unik sikit.

.

Sekarang ni kami dalam proses nak tentukan Kategori apa yang patut ada dalam marketplace Shopievo tu nanti. Jadi, kami perlukan bantuan anda.

.

Orait, sekiranya anda berminat nak menjual dalam platform kami nanti, boleh kami mintak kerjasama anda untuk jawab 7 soalan ringkas yang kami sediakan dalam borang survey di bawah ni?

.

👉 Jawab 7 Soalan Survey Ini

.

Hanya jika anda nak menjual produk sahaja yang perlu jawab soalan-soalan survey tu.

.

Tapi kalau anda hanya nak jadi pembeli produk je dalam marketplace Shopievo tu nanti, anda boleh abaikan survey di atas.

.

Terima kasih atas kerjasama anda.

.

Orait? Okay, 2 perkara tu je yang kami nak sampaikan dalam emel ni..

.

Kita jumpa hari Isnin ni jam 12 tengahari.. ingat tu, Pembeli PERTAMA sahaja yang akan dapat pakej Bundle Raya tu secara percuma.

.

Salam.

    Jawab Survey Ni
    Ikhlas,
    Wazeen Azizan
    - Boss Shopievo
    support@shopievo.com
    Share on Facebook Share on Facebook Share on Twitter Share on Twitter Forward email Forward email
    Shopievo

    Jalan Sri Cemerlang, Kota Bharu
    Malaysia

    Emel ini dihantar kepada alamat emel anda kerana anda pernah optin mailing list kami sama ada untuk dapatkan info percuma, produk percuma, produk berbayar, pelanggan kami, pembaca blog kami dan lain-lain. Sekiranya anda sudah tidak berminat untuk terima emel dari kami mengenai info percuma, dan tawaran dari kami, anda boleh unsubscribe dari mailing list kami dengan klik link unsubscribe yang disediakan di bawah footer di setiap emel yang kami hantar.

    Dah tak berminat terima emel dari kami? Klik Sini untuk Unsubscribe

    No comments:

    Post a Comment

    Note: Only a member of this blog may post a comment.